Ny metod för att diagnosticera spridd prostatacancer Mustaschkampgolfen 2021 Cykling i kampen mot prostatacancer Lotterimiljoner trots pandemin Avgörande pilotprojekt i Skåne Två värmländska pristagare Erfaren mångsysslare i ny roll Stefan Sauk om sin prostatacancer Dags för Eldsjälsgalan - som i år kommer direktsändas Per-Anders Nygård - ny kampanjledare Mustaschkampen Widforss' fina butikskampanj resulterade i över 227 000 kronor Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Hjärtligt bidrag från ideell förening Olov Berggren - ny generalsekreterare "Sluta försumma prostatacancerpatienterna" Vilken effekt har olika läkemedel? Studerar fetma i relation till prostatacancer Mustaschkampens julkampanj Utvecklar och testar nya behandlingsmetoder Cykling mot prostatacancer Mer exakt och tillförlitlig diagnosmetod Nytt obeprövat sätt att behandla cancer Vill förbättra uppföljningen av aktiv monitorering Varför bildas metastaser i skelettet? Stöd för sexuell rehabilitering Potensläkemedlet Caverject slut i lager Forskar inom strålbehandling Datumlotteriet 2020 Fantastiska hederspristagare Coronapandemin Rekordbelopp från Värmland Ride Against Cancer Tio miljoner - forskning Eldsjälsgalan 2020 Salming, Sauk och Svenningsson – och den gemensamma nämnaren Dubblerat belopp till forskning och utveckling Aftonbladets granskning av prostatacancervården 50 000 kronor från Stiftelsen Bifrostbågen Coop – ny som huvudpartner Varför blir prostatacancer aggressiv? Ny kampanjsida för Mustaschkampen Ny bok om sex och samliv Världens näst bästa kokbok Miljonbelopp till Prostata- och bröstcancerförbunden Ny lokal i Boden Seminarium i Almedalen Ny reportageserie i DN Mc-kortege gav över 110 000 kronor Tre lyckliga hederspristagare Minskade biverkningar och effektivare behandling? Blå kokboken II till final Rekordhögt belopp till forskning Invigning av Prostatacancercentrum Butikskampanj gav över en halv miljon kronor Favorit i repris

Per-Anders Nygård - ny kampanjledare Mustaschkampen

De senaste 20 åren har Per-Anders Nygård jobbat hos vår huvudpartner ATG, nu senast i rollen som Key Account Manager. Nu har han äntligen börjat sin nya tjänst hos oss som Kampanjledare för Mustaschkampen!

Passe 789X385

Vad ser du mest fram emot i din nya roll?
– Det jag mest ser fram emot är just arbetet med Mustaschkampen, fast från den här sidan sett. Jag har länge brunnit för kampen mot prostatacancer som tog en av de personer som betytt mest för mig, min farfar. Jag har därför sedan länge varit engagerad i Mustaschkampen, fast då från andra sidan, i min roll som huvudpartner.

Ser du någon trend på marknaden nu 2021 som kan ha betydelse för Mustaschkampen?
– Ja, det är väl omöjligt att ha missat att den absolut starkaste trenden är att med pandemin så har digitaliseringen fullkomligen exploderat. Det går fort nu! Vi måste hänga med nu och dra nytta av detta.

Vad blir det första som du tar tag i nu, i din nya roll?
– Det absolut första jag kommer att göra, är att kontakta våra huvudpartners och att stämma av Mustaschkampen 2021 med dem.

Vi ser alla mycket fram emot att få arbeta med dig! Avslutningsvis, om du får välja fritt, vilka tre ord tycker du beskriver dig bäst som människa?
– Lugn, positiv, och engagerad dalmas med sportintresse.

Senast uppdaterad 11 mars 2021