Skänk en gåva eller gratulationsgåva

Med din hjälp kan vi fortsätta finansiera forskning och sprida kunskap kring prostatacancer. Tack för din gåva!

Betalning via formuläret nedan eller till BG 900-1017, PG 90 01 01-7, Swish 9001017.

För att vi ska kunna skicka gåvobevis/gratulationshälsning behöver vi få följande information i samband med betalningen, antingen via e-post, telefon eller i meddelandefältet på pg/bg/swish-betalningen:

1. Vad gåvan avser - insamling, aktivitet, namnet på den Du vill gratulera.
  2. Datum för födelsedag eller annan aktivitet.
  3. Adress dit vi kan skicka gåvobeviset/gratulationshälsningen.
  4. Namn på givarna som ska stå med på gåvobeviset/gratulationshälsningen.
  5. Personlig hälsning.
  6. Inbetalarens namn och adress.

Kontakt vid frågor gällande gåvor:

E-post: kansli@prostatacancerforbundet.se

Vänligen observera!

Just nu är det väldigt många som önskar personliga gåvobevis/gratulationshälsningar från oss. Detta medför att vi behöver några dagar extra på oss för att hantera dessa gåvor.

Under helgdagar och klämdagar kan behandlingstiden för gåvor påverkas. Kansliet har särskilda öppettider under sådana omständigheter. Om det råder särskilda öppettider publiceras detta under "Nyheter". Nedre beloppsgräns för att vi ska skicka ett gåvobevis eller en gratulationshälsning är 100 kronor.

OBS! Alla betalningar med kort och direktbank går via vår samarbetspartner Föreningssupport/Bizsys AB. När du väljer något av dessa betalalternativ står därför Bizsys AB som mottagare. Direktbetalning fungerar endast via internetbanken för Swedbank.

Senast uppdaterad 04 november 2020

Prostatacancerförbundet kontrolleras av:

90 Konto Puff

Svensk Insamlingskontroll

Ideell organisation som beviljar och granskar alla 90-konton. 90-kontot är en bekräftelse på att insamlingen sköts ansvarsfullt och att pengarna går till ändamålet utan oskäliga kostnader.

Giva Sverige Puff

Giva Sverige

Giva Sverige är ett branschorgan för svenska insamlingsorganisationer. Giva Sverige har närmare 160 medlemmar och verkar på olika sätt för etik och professionell insamling.