Över 4 miljoner kronor från Datumlotteriet

Varje år får Prostatacancerförbundet och Bröstcancerförbundet dela på överskottet från Datumlotteriet och Bonuslotten. Nyligen fick förbunden en utdelning på den fantastiska summan 4 346 788 kronor vardera.

Datumlotteriet Check 2020

Datumlotteriet är ett prenumerationslotteri där du väljer ett datum som ditt lottnummer, alltså årtal, månad och dag. Du har vinstchans på upp till 1 miljon kronor varje månad. Två gånger per år är det dessutom Jackpotten – en fördelningsdragning där den vinnande lotten får vara med på en ny exklusiv dragning med chans på 2 miljoner kronor – och som minst 500 000 kronor.

Lotteriets överskott går till Prostatacancerförbundet och Bröstcancerförbundet, så du bidrar till ett gott ändamål med din lott. En lott kostar 150 kronor och ger dig chans på 12 880 vinster varje månad. Du kan närsomhelst avsluta din prenumeration.

Köp din Datumlott här

Du kan även köpa till en Bonuslott för 59 kronor per månad. Det är en spännande rullpott där du spelar bara på årtal och månad och du kan vinna tusentals kronor.

Köp din Bonuslott här

Senast uppdaterad 11 juni 2020