Coop – ny som huvudpartner

Inför höstens kampanj har Mustaschkampens nya huvudpartner Coop tagit fram ett flertal egna produkter som kommer att säljas i över 650 butiker, där en krona per såld produkt går till kampanjen.

Coop Mustaschkampen 2019

Torsten Tullberg, Mustaschkampens kampanjledare och Magnus Johansson, vd för Coop Sverige. Foto: Coop.

Vi är mycket glada och tacksamma för att Coop har gått in som ny huvudpartner till Mustaschkampen. Kedjan har tagit fram 13 egna produkter som bär kampanjens budskap med egen tillfällig design och där en krona per såld vara går till insamlingen.

Coop kommer under Mustaschkampen sälja följande Mustaschprodukter:

• Apelsinjuice utan fruktkött
  • Corn Flakes
  • Granola med nötter
  • Bondlimpa
  • Korvbröd
  • Toalettpapper, 6-pack
  • Hushållspapper, 4-pack
  • Mineralvatten, citron
  • Mineralvatten, naturell
  • Säsongsmix, sallad
  • Morötter 1 kg
  • Potatis, små fina
  • Röda druvor

Även Mustaschkampens pins och reflexer kommer att säljas i butikerna.

Senast uppdaterad 15 april 2020