50 000 kronor från Stiftelsen Bifrostbågen

Vi på förbundet är oerhört glada och tacksamma för alla bidrag som skänks till Prostatacancerfonden. Nyligen fick vi ta emot den fantastiska summan 50 000 kronor från Stiftelsen Bifrostbågen.

Bifrostbågen 2019

Bifrostorden bildades 1925 och har sitt säte i Stockholm. Det är ett ungt och modernt ordenssällskap i Sverige. Ett av Bifrostordens ändamål är att bedriva hjälpverksamhet, vilket man gör bland genom Stiftelsen Bifrostbågen.

På plats för att dela ut 50 000 kronor till Prostatacancerfonden var Per Dyrberg, Ledamot i Bifrostbågen, tillsammans med Anders Randelius, Bifrostordens Curator.  I och med att överlämnandet skedde i november passade herrarna på att posera framför kameran i blåa lösmustascher tillsammans med Göran Hellberg, generalsekreterare på Prostatacancerförbundet.

Senast uppdaterad 15 april 2020