De senaste 20 åren har Per-Anders Nygård jobbat hos vår huvudpartner ATG, nu senast i rollen som Key Account Manager. Nu har han äntligen börjat sin nya tjänst hos oss som Kampanjledare för Mustaschkampen!
Vad ser du mest fram emot i din nya roll?
– Det jag mest ser fram emot är just arbetet med Mustaschkampen, fast från den här sidan sett. Jag har länge brunnit för kampen mot prostatacancer som tog en av de personer som betytt mest för mig, min farfar. Jag har därför sedan länge varit engagerad i Mustaschkampen, fast då från andra sidan, i min roll som huvudpartner.
Ser du någon trend på marknaden nu 2021 som kan ha betydelse för Mustaschkampen?
– Ja, det är väl omöjligt att ha missat att den absolut starkaste trenden är att med pandemin så har digitaliseringen fullkomligen exploderat. Det går fort nu! Vi måste hänga med nu och dra nytta av detta.
Vad blir det första som du tar tag i nu, i din nya roll?
– Det absolut första jag kommer att göra, är att kontakta våra huvudpartners och att stämma av Mustaschkampen 2021 med dem.
Vi ser alla mycket fram emot att få arbeta med dig! Avslutningsvis, om du får välja fritt, vilka tre ord tycker du beskriver dig bäst som människa?
– Lugn, positiv, och engagerad dalmas med sportintresse.