Stöd via Folkspel

Bingolotto och Sverigelotten är två populära lotter från ideella Folkspel. Genom att välja någon av dem stöttar du föreningar, lag och organisationer runt om i Sverige. Om du prenumererar på Folkspels lotter kan du välja att stödja Prostatacancerförbundet samtidigt som du har chans att vinna miljoner.

Folkspel är en ideell och politiskt obunden organisation, med 72 riksorganisationer som medlemmar. Folkspel är helt enkelt föreningslivets eget lotteribolag och drivs helt utan privata vinstintressen. Allt överskott går tillbaka till Sveriges fantastiska och unika föreningsliv.

BingoLotto

BingoLotto är Folkspels mest kända produkt som funnits med sedan starten 1989. Paketet Bronsbingo består av en enkellott i veckan á 50 kronor och kostar totalt 200 kronor i månaden.

Som prenumerant får du:

• Bingo, underhållning och mängder av vinstchanser varje lördag!
  • Dina lotter smidigt hem i brevlådan varje månad, utan extra kostnad.
  • Påminnelse när du har vinster att hämta ut.

Kampanj! Som ny prenumerant får du första månaden för halva priset. Dessutom får Prostatacancerförbundet 500 kronor om du använder nedanstående länk! Bindningstid 3 månader.

Prenumerera på Bingolotto

Digitala bingolotter

Du kan även köpa digitala bingolotter vid enstaka tillfällen och samtidigt stödja oss. Överskottet från försäljningen av bingolotter via nedanstående länk går till Prostatacancerförbundet.

Köp dina digitala lotter här

Sverigelotten

Sverigelotten är en skraplott som ger dig chansen att vinna upp till 25 miljoner kronor om du får tre lika symboler. Paketet Sverigelotten består av 8 stycken Sverigelotter á 25 kronor och kostar totalt 200 kronor i månaden.

Som prenumerant får du:

• Spänning, skrapglädje och mängder av vinstchanser varje månad!
  • Dina lotter smidigt hem i brevlådan varje månad, utan extra kostnad.

Kampanj! Just nu får du första månaden för halva priset när du blir ny prenumerant. Dessutom får Prostatacancerförbundet 500 kronor om du använder nedanstående länk! Bindningstid 3 månader.

Prenumerera på Sverigelotten

Folkspel

Här kan du läsa mer om Folkspel