8 maj 2021

Medlemsbrev 2 2021

ProLiv Väst jobbar på i Coronatiderna. I väntan på att komma igång som vanligt, där vi kan träffas fysiskt, fortsätter styrelsen och arbetsgrupper att finnas till för vården och de som drabbats av prostatacancer. Äv

28 mars 2021

Medlemsbrev 1 2021

GLAD PÅSK ÖNSKAR PROLIV VÄST! Jobbiga tider med Covid virus, men vaccinet hägrar och alla kan snart mötas igen. Vi hoppas att komma i gång med vår vanliga verksamhet men fram till dess så blir det den digitala värld

22 mars 2021

Avtackning Anders Hansson

Styrelsen för ProLiv Väst vill framföra ett varmt tack till Anders Hansson för gjorda insatser som kansliansvarig och som redaktör för föreningens tidning ProLivNytt.

Årsmöte 2021

ProLiv Västs medlemmar hälsas välkomna till årsmötet den 20 mars kl. 11.00. Mötet kommer att genomföras som ett telefonmöte.

Du är inte ensam!

Ordet cancer har fortfarande för de flesta en ödesdiger klang. Medlemskap i en prostatacancerförening kan hjälpa dig att reda ut många svåra tankar och känslor kring din situation. Att få kontakt med andra i samma situation, att fråga och prata om sjukdomen kan ge dig kraft och kunskap. ProLiv Väst erbjuder dig en sådan gemenskap.
Gå med i prostatacancerföreningen ProLiv Väst!
Ett medlemskap i ProLiv Väst ger dig ett kontaktnät och en gemenskap som kan stödja och stärka dig i kampen mot din sjukdom.

Vi erbjuder dig
- Någon att tala med som själv har eller har haft prostatacancer.
- Samtalsgrupper, snackcafé och anhöriggrupper
- Intressanta föredrag på våra års- och kvartalsmöten
- (Medlemstidningen ProLivNytt: utkommer inte under 2021)

Delar du vårt intresse? Då kan du välja att bli medlem hos oss