25 februari 2021

Medlemsavgiften 2021 betalas senast 15/3

Datum för betalning av medlemsavgiften är senarelagt till den 15/3.
Detta på grund av att fakturan för medlemsavgiften kommer senare än vanligt i år. Men den är på väg med posten, och borde komma någon av de närmaste dagarna.

5 februari 2021

INCA patientöversikt (IPÖ)

Hur fungerar den? Vad har jag för nytta av den? Information från Prostatacancerförbundet januari 2021

24 november 2020

Risk för ännu längre väntetider för prostatacancerpatienter i Västra Götalandsregionen!

Coronapandemin har lett till minskad diagnostisk verksamhet vid klinikerna och att färre sökt vård.

Årsmöte 2021

ProLiv Västs medlemmar hälsas välkomna till årsmötet den 20 mars kl. 11.00. Mötet kommer att genomföras som ett telefonmöte.

Du är inte ensam!

Ordet cancer har fortfarande för de flesta en ödesdiger klang. Medlemskap i en prostatacancerförening kan hjälpa dig att reda ut många svåra tankar och känslor kring din situation. Att få kontakt med andra i samma situation, att fråga och prata om sjukdomen kan ge dig kraft och kunskap. ProLiv Väst erbjuder dig en sådan gemenskap.
Gå med i prostatacancerföreningen ProLiv Väst!
Ett medlemskap i ProLiv Väst ger dig ett kontaktnät och en gemenskap som kan stödja och stärka dig i kampen mot din sjukdom.

Vi erbjuder dig
- Någon att tala med som själv har eller har haft prostatacancer.
- Samtalsgrupper, snackcafé och anhöriggrupper
- Intressanta föredrag på våra års- och kvartalsmöten
- (Medlemstidningen ProLivNytt: utkommer inte under 2021)

Delar du vårt intresse? Då kan du välja att bli medlem hos oss