ProLivskvalitet

Tel: Ordf. Ingemar 042-122807
Tel: Web. Örjan 073-6946887

Här kan du få mer information KLICKA HÄR FÖR FORMULÄR

Vi använder denna länk för att ni skall kunna komma i kontakt med oss och att vi skall kunna ge er information anpassade till er. Vi kan svara på enskilda frågor via email. Viktig information om prostatacancer som föredrag, rapporter, webbinformation och annat skickar vi ut som gruppmail där ni inte ser andras namn (hemlig kopia).

Vi har en grupp på Facebook som heter ProLivskvalitet där du kan chatta med andra medlemmar (Gå in på Facebook och sök efter ProLivskvalitet). På vår externa FB-sida som du når med www.facebook.com/ProLivskvalitetX lägger vi ut information. Kolla sidan och gilla den (uppe till höger) så hjälper du oss att nå ut till fler. Gilla bra inlägg av samma anledning. Berätta för vänner om denna länk. Hjälp oss att hitta nya medlemmar, vi skall tillsammans förbättra vården.

Bra länkar

Nya genombrott i behandling av prostatacancer med AI och genomik. Talare Henrik Grönberg Titta på filmen

Här kan du läsa en intervju med Henrik Grönberg.

Två bra filmer, den första tar upp massor av fakta kring vår sjukdom och den andra många kloka ord när man är sjuk.

Stöd oss så att vi blir starkare: BLI MEDLEM

Stödpersoner

Köp Bingolotter från oss

God JUL önskar ProLivskvalitet

God Jul 2020 Bildspel

Senast uppdaterad 13 januari 2021

25 november 2020

Mustaschkampen - Bingolotter

Köp dina Bingolotter hos oss.

När du köper Bingolotter via denna länk så får ProLivskvalitet del av överskottet. Dessutom stannar all vinst hos föreningslivet.

Börja med att skapa ett konto innan du börjar handla

5 november 2020

Mustaschkampen har startat

Mustaschkampen informerar om prostatacancer och samlar in pengar till forskning om prostatacancer

25 september 2020

Dags för vår tredje snackpromenad i Pålsjöskog för våra medlemmar, intresserade och närstående.

Tredje snackpromenaden blir i Helsingborg 30 september kl 14.  Vi träffas på parkeringsplatsen snett emot krematoriet. Anmäl antal deltagare och ditt telefonnummer till Karin karinbol@telia.com senast den 29 september kl 15