Jämtgubbens årsmöte 3 april 2019 kl 18.00

Jämtgubben kallar till årsmöte 3 april 2019 kl 18.00 på OSD (Folkets Hus), Krondikesvägen 93, Östersund. Klicka på texten för mer info.

Årsmötet innehåller sedvanliga årsmötesförhandlingar och underhållning av Blue Mountain Boys. I år har vi inget direkt föredrag men information från Patientnämnden om deras arbete och vilken hjälp vi som patienter kan få. Uroterapeuterna medverkar också och informerar om vilket stöd de kan ge vid ex urininkontinens. Även kontaktsjuksköterskorna medverkar. Nu har operationsroboten funnits här i ett år. Andreas Lundgren berättar hur robotoperationerna utfallit. Jämtgubben bjuder som vanligt på kaffe och smörgås.

Blue Mountain Boys spelar från ca 17.30

Program årsmötet.pdf: Program årsmötet 190403

Klicka på länken för att hämta Bokslut JG 2018.pdf: Årsredovisning 2018

Klicka på länken för att hämta Budget JG 2019.pdf: Budget 2019