Nyheter och aktiviteter
Sexuell rehabiliteering via 1177 Friskis & Svettis Ny kunskapsbank om prostatacancer Seniorexpo 2024 Mustaschkampen 2023 (1) Mustaschkampen 2023-2 Mustaschkampen 2023 Medlemsmöte 2023 Ny bok Västgård Game Fair 2023 MC-klubbarnas gåva till Jämtgubben JG på Jamtli 2023 Utskick medlemskort Expo Norr 2023 Sverigeresan 2023 Podd om PC Samarbetet JG och STC Årsmöte 20223 Västgård Game Fair Julhälsning Medlemsmöte Inbjudan till surströmming Referat årsmöte 2 maj 2022 Årsmöte 2022 Sjöbergpriset 2022 Föreläsning 12 maJ 2022 Mustaschkampen Medlemsmöte 21 oktober 2021 Jämtgubben vid Stora Coop Träning med Friskis&Svettis Medlemsavgiften 2021 Kallelse årsmöte Corona och verksamheten Rekrytera medlemmar Medlemsmöte 27/9 2019 kl 18.00 Folkets Hus, Östersund Info om cancerrehabilitering Expo Norr Jämtgubbens årsmöte 3 april 2019 kl 18.00 Appen Tät®III-bäckenbottenträning inför och efter prostataoperation Mustaschkampen 2018 Senior Expo 25-26 januari 2019 Jämtgubben medlemsmöte 6 oktober 2018 Jamtland Bikeweek 21-28/7 Kallelse till årsmöte med Jämtgubben den 10 juni kl 18.00 Jämtgubben finns på Västgård Game Fair 27 - 29 juli ExpoNorr 2018 Jämtgubben kallar till årsmöte 19 april kl 18.00 Föreläsning Kraft i maten Emma och Agneta på urologikongress Intervju från Radio Jämtland Reportage i Jämtlands gratistidning Här hälsar Jämtgubben på hos ICA Kvantum Sture & Sture i Strömsund Medlemsmöte 2017 16 november klockan 18:30 Reportage i ÖP Jämtgubben hos ICA i november Mustaschkampen 2020. Hopp trots allt Jämtgubbens årsmöte 26 mars 2020 är inställt! Covid-19 och effekten för prostatacancerpatienter Jämtkraft stöttar Jämtgubben EU-Proper

Coronapandemin påverkar oss fortfarande!

Coronapandemin påverkar oss fortfarande i lika stor utsträckning som i våras. Med begränsningen på max 50/300 personer finns ingen lokal som gör det möjligt att genomföra höstens planerade medlemsmöte på ett säkert sätt. Styrelsen beklagar att vi inte kan bjuda på de föreläsningar som vi vanligtvis har på våra möten.

Vi har ju heller inte kunnat träffa medlemmar och andra i samband med Expo Norr eller övriga mässor eftersom de också blivit inställda. Ingen kan ju i dag heller säga när förhållandena normaliseras så att det åter blir möjligt att genomföra medlemsmöten. Vi får därför försöka hålla kontakten via brev, e-post eller telefon. Ni kan alltid nå styrelsen genom att ringa. Alla styrelsemedlemmars telefonnummer finns här på vår hemsida www.jamtgubben.nu. Ordförande Gunnar Ersbo 070-512 65 41, v. ordf. Sture Gissler 070-347 34 05, sekr. Kjell Wåglin 070-5512699. Vi har ju även en föreningstelefon som ni kan ringa till 070-312 04 13. Det går också bra att nå oss via e-post på adressen info@jamtgubben.nu. Tveka inte att höra av er om det är något ni vill ta upp.

Vår hemsida har också uppdaterats med nytt utseende och en modernare programvara som gör det enklare att besöka oss via mobil, läsplatta eller dator. Utseendet anpassas till det redskap ni använder. Kom gärna med förslag på vad ni saknar på vår hemsida så ska vi försöka ordna det.

Årets Mustaschkampanj pågår och kulminerar under november. Styrelsen kommer att försöka se till att vi finns på ett antal affärer. Om någon av er vill engagera er i Mustaschkampen kontakta någon i styrelsen ska vi se hur vi kan hjälpas åt. Vi har insamlingsbössor, affischer, pinns m.m. som vi kan distribuera till er om ni behöver. Huvudsamarbetspartners är bland andra Aftonbladet, Apoteksgruppen, ATG, Beijer byggmaterial och Coop.

Läs med om Mustaschkampen på https://www.mustaschkampen.se/#1

Senast uppdaterad 10 november 2020