Nyheter och aktiviteter
Sexuell rehabiliteering via 1177 Friskis & Svettis Ny kunskapsbank om prostatacancer Seniorexpo 2024 Mustaschkampen 2023 (1) Mustaschkampen 2023-2 Mustaschkampen 2023 Medlemsmöte 2023 Ny bok Västgård Game Fair 2023 MC-klubbarnas gåva till Jämtgubben JG på Jamtli 2023 Utskick medlemskort Expo Norr 2023 Sverigeresan 2023 Podd om PC Samarbetet JG och STC Årsmöte 20223 Västgård Game Fair Julhälsning Medlemsmöte Inbjudan till surströmming Referat årsmöte 2 maj 2022 Årsmöte 2022 Sjöbergpriset 2022 Föreläsning 12 maJ 2022 Mustaschkampen Medlemsmöte 21 oktober 2021 Jämtgubben vid Stora Coop Träning med Friskis&Svettis Medlemsavgiften 2021 Kallelse årsmöte Corona och verksamheten Rekrytera medlemmar Medlemsmöte 27/9 2019 kl 18.00 Folkets Hus, Östersund Info om cancerrehabilitering Expo Norr Jämtgubbens årsmöte 3 april 2019 kl 18.00 Appen Tät®III-bäckenbottenträning inför och efter prostataoperation Mustaschkampen 2018 Senior Expo 25-26 januari 2019 Jämtgubben medlemsmöte 6 oktober 2018 Jamtland Bikeweek 21-28/7 Kallelse till årsmöte med Jämtgubben den 10 juni kl 18.00 Jämtgubben finns på Västgård Game Fair 27 - 29 juli ExpoNorr 2018 Jämtgubben kallar till årsmöte 19 april kl 18.00 Föreläsning Kraft i maten Emma och Agneta på urologikongress Intervju från Radio Jämtland Reportage i Jämtlands gratistidning Här hälsar Jämtgubben på hos ICA Kvantum Sture & Sture i Strömsund Medlemsmöte 2017 16 november klockan 18:30 Reportage i ÖP Jämtgubben hos ICA i november Mustaschkampen 2020. Hopp trots allt Jämtgubbens årsmöte 26 mars 2020 är inställt! Covid-19 och effekten för prostatacancerpatienter Jämtkraft stöttar Jämtgubben EU-Proper

Förlängt avtal med STC Training Club

Vi har förnyat avtalet med STC! Det nya avtalet gäller 1 år t.o.m. 2024-03-31.  För medlemmar som är 65+ eller är sjukpensionär gäller att medlemskapet i JG ger tillgång till STC bas- och premiumklubbar, inklusive gruppträning. Medlemskapet är löpande utan bindningstid med två månaders uppsägningstid. (Gäller inte på STC Östersund Storsjöbadet.) Pris 329 kr/mån.

För övriga medlemmar med intyg att de tillhör Jämtgubben erbjuds samma pris och medlemskapet heter då Premium flex (ord pris 449 kr). Eftersom vi ännu inte skickat ut medlemskorten så behöver ni som vill utnyttja erbjudandet få ett intyg på medlemskapet. Mejla info@jamtgubben.nu eller skicka sms till ‭070-312 04 13‬ så löser vi det.

Senast uppdaterad 29 april 2023