Nyheter och aktiviteter
Sexuell rehabiliteering via 1177 Friskis & Svettis Ny kunskapsbank om prostatacancer Årsmöte 2024 Cancerrehabilitering Expo Norr 2024 Rehabveckor Seniorexpo 2024 Mustaschkampen 2023 (1) Mustaschkampen 2023-2 Mustaschkampen 2023 Medlemsmöte 2023 Ny bok Västgård Game Fair 2023 MC-klubbarnas gåva till Jämtgubben JG på Jamtli 2023 Utskick medlemskort Expo Norr 2023 Sverigeresan 2023 Podd om PC Samarbetet JG och STC Årsmöte 20223 Västgård Game Fair Julhälsning Medlemsmöte Inbjudan till surströmming Referat årsmöte 2 maj 2022 Årsmöte 2022 Sjöbergpriset 2022 Föreläsning 12 maJ 2022 Mustaschkampen Medlemsmöte 21 oktober 2021 Jämtgubben vid Stora Coop Träning med Friskis&Svettis Medlemsavgiften 2021 Kallelse årsmöte Corona och verksamheten Rekrytera medlemmar Medlemsmöte 27/9 2019 kl 18.00 Folkets Hus, Östersund Info om cancerrehabilitering Expo Norr Jämtgubbens årsmöte 3 april 2019 kl 18.00 Appen Tät®III-bäckenbottenträning inför och efter prostataoperation Mustaschkampen 2018 Senior Expo 25-26 januari 2019 Jämtgubben medlemsmöte 6 oktober 2018 Jamtland Bikeweek 21-28/7 Kallelse till årsmöte med Jämtgubben den 10 juni kl 18.00 Jämtgubben finns på Västgård Game Fair 27 - 29 juli ExpoNorr 2018 Jämtgubben kallar till årsmöte 19 april kl 18.00 Föreläsning Kraft i maten Emma och Agneta på urologikongress Intervju från Radio Jämtland Reportage i Jämtlands gratistidning Här hälsar Jämtgubben på hos ICA Kvantum Sture & Sture i Strömsund Medlemsmöte 2017 16 november klockan 18:30 Reportage i ÖP Jämtgubben hos ICA i november Mustaschkampen 2020. Hopp trots allt Jämtgubbens årsmöte 26 mars 2020 är inställt! Covid-19 och effekten för prostatacancerpatienter Jämtkraft stöttar Jämtgubben EU-Proper Ny adress från 1 maj Jämtgubben på nationaldagen 2024 Jämtgubben på nationaldagen2

Vi behöver bli fler

Jämtgubben söker kontaktombud, styrelsefunktioner och nya medlemmar

Kontaktombud

Jämtgubben har medlemmar från hela länet. Ett sätt att förenkla kontakten är att det finns kontakt-ombud ute i kommunerna. Just nu har vi två ombud. Bertil Höglund i Vemdalen, 070-130 77 81, och Thomas Lindqvist i Hammarstrand, 073-818 92 50. Vi behöver fler kontaktombud så är du intresserad hör av dig till oss.

Styrelsefunktioner

Vid årsmötet saknades det några funktioner som en revisor och valberedning. Är du intresserad av att hjälpa till i kampen mot prostatacancer så är du välkommen att höra av dig till vår förenings-telefon, tfn 070-312 04 13 eller till någon i styrelsen.

Rekrytera medlemmar

Medlemmarna är ju stommen i en förening. Vi behöver bli fler. Du kanske har en god vän eller granne som drabbats av prostatacancer eller kanske ändå vill vara med och stödja kampen mot prostatacancer. För varje medlem du rekryterar kommer vi att skicka en trisslott till dig när han/hon har betalat medlemsavgiften, så sätt igång att rekrytera.

Anmälningsformulär finns längre ned på denna sida. Betala medlemsavgiften, 100 kr för resten av 2020 och 2021, till plusgiro 109247-7. Ange medlemsavgift, namn och adress.

Senast uppdaterad 10 november 2020