Jämtgubbens årsmöte 26 mars 2020 är inställt!

Med anledning av situationen kring Corona-viruset ställer vi in det planerade årsmötet på obestämd tid. Vi återkommer med ny kallelse när läget har förändrats så ett årsmöte går genomföra. Årsmöteshandlingarna ligger kvar och du ser dem om du klickar här.

Dagordning

Bokslut 2019

Verksamhetsberättelse

Budget 2020

Verksamhetsplan 2020

Senast uppdaterad 15 juli 2020

20 december 2020

Hopp trots allt

Alltför många män har en ohälsosam livsstil enligt Statistiska centralbyrån, SCB. Män lever 3,5 år kortare än kvinnor. Män äter sämre och motionerar mindre. Det som är glädjande är att alla kan förändra sina levnadsvanor och lägga om till en mer hälsosam livsstil. God livskvalitet och hälsa beror främst på en kombination av olika levnadsvanor. Att röra på sig, utifrån sina egna förutsättningar, är viktigt inte minst för oss som drabbats av prostatacancer. Ta alla tillfällen som du har till fysisk aktivitet.

10 november 2020

Vi behöver bli fler

Jämtgubben söker kontaktombud, styrelsefunktioner och nya medlemmar

10 november 2020

Coronapandemin påverkar oss fortfarande!

Coronapandemin påverkar oss fortfarande i lika stor utsträckning som i våras. Med begränsningen på max 50/300 personer finns ingen lokal som gör det möjligt att genomföra höstens planerade medlemsmöte på ett säkert sätt. Styrelsen beklagar att vi inte kan bjuda på de föreläsningar som vi vanligtvis har på våra möten.