Vi behöver bli fler

Jämtgubben söker kontaktombud, styrelsefunktioner och nya medlemmar

Kontaktombud

Jämtgubben har medlemmar från hela länet. Ett sätt att förenkla kontakten är att det finns kontakt-ombud ute i kommunerna. Just nu har vi två ombud. Bertil Höglund i Vemdalen, 070-130 77 81, och Thomas Lindqvist i Hammarstrand, 073-818 92 50. Vi behöver fler kontaktombud så är du intresserad hör av dig till oss.

Styrelsefunktioner

Vid årsmötet saknades det några funktioner som en revisor och valberedning. Är du intresserad av att hjälpa till i kampen mot prostatacancer så är du välkommen att höra av dig till vår förenings-telefon, tfn 070-312 04 13 eller till någon i styrelsen.

Rekrytera medlemmar

Medlemmarna är ju stommen i en förening. Vi behöver bli fler. Du kanske har en god vän eller granne som drabbats av prostatacancer eller kanske ändå vill vara med och stödja kampen mot prostatacancer. För varje medlem du rekryterar kommer vi att skicka en trisslott till dig när han/hon har betalat medlemsavgiften, så sätt igång att rekrytera.

Anmälningsformulär finns längre ned på denna sida. Betala medlemsavgiften, 100 kr för resten av 2020 och 2021, till plusgiro 109247-7. Ange medlemsavgift, namn och adress.

Senast uppdaterad 10 november 2020