Coronapandemin påverkar oss fortfarande!

Coronapandemin påverkar oss fortfarande i lika stor utsträckning som i våras. Med begränsningen på max 50/300 personer finns ingen lokal som gör det möjligt att genomföra höstens planerade medlemsmöte på ett säkert sätt. Styrelsen beklagar att vi inte kan bjuda på de föreläsningar som vi vanligtvis har på våra möten.

Vi har ju heller inte kunnat träffa medlemmar och andra i samband med Expo Norr eller övriga mässor eftersom de också blivit inställda. Ingen kan ju i dag heller säga när förhållandena normaliseras så att det åter blir möjligt att genomföra medlemsmöten. Vi får därför försöka hålla kontakten via brev, e-post eller telefon. Ni kan alltid nå styrelsen genom att ringa. Alla styrelsemedlemmars telefonnummer finns här på vår hemsida www.jamtgubben.nu. Ordförande Gunnar Ersbo 070-512 65 41, v. ordf. Sture Gissler 070-347 34 05, sekr. Kjell Wåglin 070-5512699. Vi har ju även en föreningstelefon som ni kan ringa till 070-312 04 13. Det går också bra att nå oss via e-post på adressen info@jamtgubben.nu. Tveka inte att höra av er om det är något ni vill ta upp.

Vår hemsida har också uppdaterats med nytt utseende och en modernare programvara som gör det enklare att besöka oss via mobil, läsplatta eller dator. Utseendet anpassas till det redskap ni använder. Kom gärna med förslag på vad ni saknar på vår hemsida så ska vi försöka ordna det.

Årets Mustaschkampanj pågår och kulminerar under november. Styrelsen kommer att försöka se till att vi finns på ett antal affärer. Om någon av er vill engagera er i Mustaschkampen kontakta någon i styrelsen ska vi se hur vi kan hjälpas åt. Vi har insamlingsbössor, affischer, pinns m.m. som vi kan distribuera till er om ni behöver. Huvudsamarbetspartners är bland andra Aftonbladet, Apoteksgruppen, ATG, Beijer byggmaterial och Coop.

Läs med om Mustaschkampen på https://www.mustaschkampen.se/#1

Senast uppdaterad 10 november 2020