Månadsbrev Januari

Nu finns januaribrevet publicerat för er att läsa.

Månadsbrev januari 2023

Nytt år med allt det innebär. Förhoppningarna är ju förstås att 2023 blir ett ljust år att minnas i framtiden.

Vi i styrelsen ser fram emot att få möta er alla på diverse arrangemang såsom föreläsningar och resor.

Har ni tips och idéer om något ni tycker vi kan göra är ni alltid välkomna med förslag till någon av oss i styrelsen eller via vår mail caprinhalland@gmail.com.

Har ni funderat på att hjälpa till i vår styrelse eller på annat sätt är det mycket välkommet. För tillfället är styrelsen väldigt Varbergsdominerad, så vi ser gärna att någon/några från övriga delar av vårt avlånga län visar intresse.

Vad är nu närmast på agendan?

18 januari kör vi vidare med snackiscafé i Vuxenskolans lokaler i Varberg kl 15.00.

Kom gärna och prata med kamrater som har samma problem som dig. Vi bjuder på fika, så anmäl gärna ditt deltagande till undertecknad.

Snackiscafé kommer också att bli av i Halmstad. Datum meddelas så snart jag vet.

25 januari har vi en träff även i Vuxenskolans lokaler i Varberg kl 14.00. Vi träffas för att ventilera alla förslag som kan tänkas dyka upp rörande vår verksamhet, med andra ord Brainstorming! Samma som ovan, är du intresserad och har idéer, anmäl till undertecknad.

1 februari Föreläsning på Alla Hjärtans hus i Halmstad kl 1830.

Ingela Franck Lissbrant, Överläkare och forskare i onkologi med prostatacancer som specialområde.

2 mars seniormässa i Varberg. Vi deltager och medlemmar i CaPriN har som vanlig fri entré.

(föreningen står för avgiften)

4 mars Årsmöte som vanligt på Laxbutiken i Heberg. Kallelse med inbetalningskort för årsavgiften kommer i februari.

Om någon nyligen skaffat mailadress eller ändrat densamma, hör av er snarast till caprinhalland@gmail.com. Vi ser gärna att information kan skickas via mail. Underlättar för snabb info och är klart billigare!

Bästa hälsningar från CaPrin styrelse genom

Conny Nielsen, sekreterare