CaPriN drabbat av sorg

Vår mångårige kassör i föreningen Sven-Erik Carlsson har avlidit. Det är med stor smärta vi konstaterar att Sven-Erik inte finns bland oss mer. Han har varit vår förenings nav  och den som varit med under föreningens uppbyggnad och utveckling till den välfungerande verksamhet som råder idag.

Har det varit något som har behövt lösas så har det oftast varit Sven-Erik som har drivit på och stöttat med sin osjälviskhet och lojalitet med föreningens bästa för ögonen i alla lägen.

Sven-Erik lämnar ett stort tomrum efter sig i föreningen som är svår att ersätta men med den framåtanda och positivism som han lämnar efter sig så kommer det säkert att vara en drivkraft för övriga i styrelsen att få föreningen leva vidare i bästa välmåga.

Tack Sven-Erik för alla fina år vi har fått verka tillsammans och du kommer säkert att vara med oss i föreningen även framledes.