Inställd resa

Tråkigt nog fick vi detta mail från Strömma som ni ser nedan angående vår brunchresa på onsdag.

Hejsan vänner,

Resan blir inställd. Självklart återbetalas erlagda avgifter. Kanske försöker vi ordna en ny resa inom det snaraste.

Tråkigt men sant, vi hade sett fram emot denna turen…

Conny Nielsen, sekreterare CaPriN

From: Göteborg Stromma <goteborg@stromma.se>
Sent: Monday, July 15, 2024 11:50:35 AM
To: goteborg <goteborg@stromma.se>
Subject: (Id:227578) Inställd Brunchkryssning / Cancelled Brunch Cruise

Hej,

Dessvärre måste jag meddela er om att Brunchkryssningen, som ni är inbokade på, kommer att ställas in på grund av att båten M/S Göteborg som ni skulle åka med inte kommer kunna infinna sig i Göteborg denna veckan, som det var planerat. Vi ber om ursäkt att vi ställer till det för er.

Under veckan har vi en del andra kryssningar som kommer gå. För att se vad vi kan erbjuda er istället, vänligen besök vår hemsida och skriv in önskat datum: https://www.stromma.com/sv-se/goteborg/
Önskar ni en dyrare kryssning bjuder vi självfallet på mellanskillnaden. Önskar ni istället en billigare kryssning får ni istället mellanskillnaden återbetald. Återkom gärna i ett svarsmail med vad ni kan tänkas vara sugna på istället, så hjälper vi er med en ombokning. Om inget alternativ passar er bokar vi såklart av er, och då får ni pengarna tillbaka.

Har du bokat via en återförsäljare vänligen kontakta denna för ombokning.

Med vänliga hälsningar/Best regards

Sales Coordinator