Välkommen till Prostatabrödernas årsmöte 2024

Torsdag 2 maj håller Prostatabröderna sitt årsmöte 2024. Gästföreläsare är ingen mindre än Olov Berggren, Prostatacancerförbundets generalsekreterare. Han kommer berätta det senaste på området och svarar gärna på våra frågor.

Starttid: torsdag 2 maj, kl 16:00
Sluttid: torsdag 2 maj, kl 18:00
Plats:

Nya Kraftens hus, Hantverkargatan 45G, nere i parken bakom Landstingshuset. T-bana t Rådhuset, eller buss 3.

Olov Berggren

Olov Berggren, Prostatacancerförbundets generalsekreterare föreläser på Prostatabrödernas årsmöte

Till årsmötet söker vi DIG som kan tänka dig att ingå i föreningens styrelse. Vi behöver t ex ledamöter som gillar att pyssla med medlemsregister, ordna event, söka bidrag, leta nyheter och annat som verkar kul. Vårt mål är att arbetet ska vara kul, givande och utvecklande och kräva max 6 timmars arbete per månad.

Nominera dig själv eller en vän senast 17 april. Fram tills dess kan du även lämna in motioner/förslag till årsmötet. OBS! Glöm inte att anmäla ditt deltagande på årsmötet senast 17 april!

Motioner och nomineringar skickas med namn, mejladress och mobilnr via mail till: pergul@me.com
- eller via SMS på 0730-567063

Årsmötet börjar med fika. Separat inbjudan kommer att skickas till alla via mejl. Handlingar till årsmötet skickas innan mötet till de som anmält deltagande.
Hoppas vi ses! 👋🏻💖

Fler aktiviteter