Kom och träffa Prostatabröderna på Seniorfestivalen!

Denna vecka hittar du oss i Prostatabröderna på Seniorfestivalen / Resemässan. Varmt välkommen förbi och hälsa på, snacka prostatacancer, PSA och symtom, plocka på dig viktiga informationsbroschyrer och kolla alla våra fina Mustaschkampen-produkter som samlar in miljoner till livsviktig ny forskning om sjukdomen.

Starttid: tisdag 1 okt., kl 10:00
Sluttid: torsdag 3 okt., kl 16:00
Plats:

Stockholmsmässan i Älsvjö:

Prostatabrödernas ordförande Per Gulbrandsen ser fram emot att ses!

Du kanske t o m vill bli medlem i vår supertrevliga och vassa patientförening på kuppen? Vare sig du är frisk, sjuk, drabbad av biverkningar eller anhörig till en prostatacancerdrabbad är du välkommen med i gänget!

Medlemskap i Prostatabröderna kostar 200:-/år och ger helårsprenumeration på tidskriften Prostatanytt, kallelser till månatliga medlemsmöten och föreläsningar med ledande experter på prostatacancer och dess biverkningar, tillgång till kontakttelefon och privat stöd i sjukdomen från experter i styrelsen, kraftiga rabatter bl a på nya böcker om mäns hälsa och sjukdomar och mycket mer. Som anhörig är medlemsavgiften bara 50:-/år.
Visst låter det bra alltihop?

Biljett till Seniorfestivalen/Resemässan med 60:- rabatt köper du här

Vi ses!