Stöd via Datumlotteriet

Datumlotteriet

Datumlotteriet är ett prenumerationslotteri där du väljer ett datum som ditt lottnummer, alltså årtal, månad och dag. Du har vinstchans på upp till 1 miljon kronor varje månad. Två gånger per år är det dessutom Jackpotten – en fördelningsdragning där den vinnande lotten får vara med på en ny exklusiv dragning med chans på 2 miljoner kronor – och som minst 500 000 kronor.

Lotteriets överskott går till Prostatacancerförbundet och Bröstcancerförbundet, så du bidrar till ett gott ändamål med din lott.

En lott kostar 150 kronor och ger dig chans på 12 880 vinster varje månad. Du kan närsomhelst avsluta din prenumeration.

Köp din Datumlott här

Du kan även köpa till en Bonuslott för 59 kronor per månad. Det är en spännande rullpott där du spelar bara på årtal och månad och du kan vinna tusentals kronor.

Köp din Bonuslott här

Statliga Lotteriinspektionen granskar lotteriet och kontrollerar alla dragningar och lotter. Här kan du läsa mer om lotteriet.

Guldlotten

Om du föredrar skraplotter så kan du hitta Guldlotten hos Guldfynd och Albrekts Guld i ett samarbete med butikerna. Lotterna finns att köpa i smyckeskedjornas alla butiker och kostar 10 kronor styck. Högsta vinst är 100 000 kr.

Överskottet går till Prostatacancerförbundet och Bröstcancerförbundet.

Läs om Guldlotten hos butikerna här:

Guldfynd
Albrekts Guld