Medlemsbrev februari

Kom till årsmötet för ProLiv Väst.

Brev

ÅRSMÖTELördag 9 mars klockan 11.00 ses vi på Dalheimers hus för årsmöte i ProLiv Väst. Kallelsen med dagordning kommer i god tid senare i månaden. Med kallelsen får du även årets inbetalningskort. Vi hoppas att många vill fortsätta vara medlemmar och att du/ni till och med kanske värvar nya.Verksamhetsberättelse samt ekonomisk rapport kommer att publiceras på ProLivs hemsida ca 3 veckor innan årsmötet.Bra om du anmäler att du/ni kommer till årsmötet så vi vet hur mycket fika vi skall beställa. Anmälan till kansli@proliv.com………………………………………………………………………………………………………………………………………………..ÖPPET STYRELSEMÖTE IGEN!Förra månadens styrelsemöte besöktes av 6 personer utanför styrelsen. Positivt! Nu är det dags igen. På onsdag den 7 februari klockan 18:00 har styrelsen möte igen. Medlemmar är välkomna att sitta med. Anmäl dig till kansli@proliv.com………………………………………………………………………………………………………………………………………………..MATTCURLING FORTSÄTTERVi var endast 5 stycken som provade på mattcurling förra gången. MEN va kul vi hade. Nu kör vi två gånger till för att se om fler vill komma. Alla kan vara med och ni får instruktioner om hur det fungerar. Trevligt att umgås och roligt så det förslår.Tiden är 12:30 – 13:30 onsdagen den 14 februari på Åkeredshallen. Den ligger som du hör i Åkered nära Frölunda torg. Det finns gott om parkering vid fotbollsplanen utanför hallen. Anmäl dig till kansli@proliv.com Har du frågor så ring Kjeld Pedersen på 0707-26 20 28. DET GRATIS DESSA TVÅ GÅNGER så passa på!Ha det bra i februari och ta vara på det goa ljuset som kommerKontakt   0302-467 68           kansli@proliv.com

Senast uppdaterad 05 februari 2024