Medlemsbrev 7, nov 2021

November är nära och arbetet kring mustaschkampen intensifieras nu.

Vi kommer finnas med förbundets speciella mustaschbil, monter och besättning på nedan ställen:

7/11 Borås, Norrbys hemmamatch.

10/11 Göteborg, RIK:s hemmamatch.

13/11 Alingsås, ICA Maxi Vimpeln kl. 10:00 – 17:00.

17/11 och 18/11 Nordstan, kl. 11:00 – 17:00.

19/11 Trollhättan, City Gross kl. 10:00 – 17:00.

20/11 Uddevalla, City Gross kl. 10:00 – 17:00.

Alla som vill är mer än välkomna att hälsa på och kanske hjälpa till.

Utöver detta kommer vi att finnas i Fiskhamnen Göteborg under 2 tidiga tisdagsmorgnar.

Mustaschkampens blå produkter har köpts in och försäljning pågår. Hjälp med försäljning emottages tacksamt. Alla kan sälja!!!!!
Pengarna kommer att användas på bästa sätt för att supportera forskning o dyl kring prostatacancer.
Kontakta Kjeld Pedersen på mobil: 070 – 726 20 28 så plockar han ihop pins, armband, mustaschlampor och annat som ni kan sälja.

Föreningen är i stort och akut behov av någon som kan underhålla och sköta vår hemsida. Finns det medlemmar eller anhöriga med intresse och energi som kan tänka sig att hjälpa till, vänligen kontakta Kjeld Pedersen. Arbetsinsatsen beräknas till max ett par timmar per vecka. Vi utbildar om det behövs.

Kontoret är som tidigare skrivits, öppet varje tisdag kl. 12:00 – 14:00. Kom och ta en fika, få hjälp med någon fråga eller bara få en social stund. Vi har hittills haft några besök som gett positiv energi för alla inblandade.

Kommande snackcafé 25/11 kl. 18:00–19:30 i Dalheimers hus på Slottsskogsgatan 12 i Majorna. Anmälan till Kjeld Pedersen för planering och inköp av fikabröd.

I Borås har vi snackcafé 2/11 och 7/12 kl. 15:00 i Kraftens Hus, lokal Simonsland.   Ta mer än gärna med er anhöriga.

Ta väl hand om er alla!!!

Styrelsen ProLiv Väst

Senast uppdaterad 08 november 2021