Medlemsbrev april

Ny styrelse för ProLiv Väst.

Brev

Nya styrelsen som valdes på årsmötet är:

Kjeld Pedersen, ordförande
Bengt-Olof Petersen, vice ordförande
Lennart Bellhem, kassör
Mats Holmberg, sekreterare
Irmelin Lindberg
Gradimir Radojevic
Inge Nilsson
Lennart Alsin
Staffan Rundlöf

Styrelsen med foton finns att se på hemsidan www.proliv.com.

Vi ämnar starta en grupp med fokus på "livet efter behandling", ett ämne som alltid är aktuellt. Män som fått diagnos senaste 5 åren, anmäl er till kjeldp55@outlook.com Kjeld Pedersen och f d kontaktsköterska Christina Hansson kommer att hålla i gruppen. Vi tar upp de teman som ni tycker är intressanta. Max 15 deltagare. Läs mer på hemsidan.

Antalet besökare på "öppet kontor" tisdagar är få och vi kommer att justera rutinerna fr o m tisdag 19/4. Vill medlemmar träffa någon i styrelsen så är det bara att mejla till kansli@proliv.com så kontaktar vi er för tid till besök på kontoret.

Medlemmar med "journalistisk ådra" eller som tycker om att skriva och producera infomaterial är mer än välkomna att hjälpa till att skriva artiklar och ta fram foldrar etc. Mejla intresse till kansli@proliv.com

Vill du hjälpa till med annat i föreningen så hör av dig till samma mejl. Kom gärna och prata med oss om du kan medverka på något sätt.

Glöm inte att anhöriga är välkomna i föreningsarbetet.

Nästa snackcafé Göteborg, 2022-04-28 kl. 18:00 - 19:30 på Slottsskogsgatan 12. Under 2022 hålls mötena den sista torsdagen i månaden förutom juni och juli. Anmälan helst via kansli@proliv.com  men det går även att komma oanmäld.

Borås cafémöte, 3/5 och 7/6 kl. 15.00 i Kraftens hus, Simonsland.

Borås Cirkelgym, onsdagar kl. 13:15 hos Friskis o Svettis, Åsboholmsgatan. Ledare Lennart Alsin nr: 070 - 676 14 80.

Uddevalla cafémöten, 28/4 kl. 14:00 - 16:00 på Ryttaren i Uddevalla.Kontaktperson Mats Karlsson, tel: 070 - 527 58 82. Mail: maev.karlsson@telia.com

Hälsningar och GLAD PÅSK

Styrelsen ProLiv Väst