Årsmöte 20 mars 2021

ProLiv Västs årsmöte ägde rum den 20 mars kl. 11.00. Mötet genomfördes som ett telefonmöte. Mer information finns under Om oss / Medlemsmöten dokumentation

Senast uppdaterad 22 april 2021

8 juni 2021

Medlemsbrev 3 2021

Sista medlemsbrevet innan sommaren. Vi hoppas den blir lika fin som när detta skrivs. Efter sommaren startar vi upp med mer normal verksamhet då vaccinering förhoppningsvis är klart. I augusti kommer nästa medlemsbrev och då hoppas vi kunna återkomma om datum för medlemsträffar mm. Först en liten rapport från det senaste inom cancersjukvården.

8 maj 2021

Medlemsbrev 2 2021

ProLiv Väst jobbar på i Coronatiderna. I väntan på att komma igång som vanligt, där vi kan träffas fysiskt, fortsätter styrelsen och arbetsgrupper att finnas till för vården och de som drabbats av prostatacancer. Även du som medlem kan göra något. Har du en ide så hör av dig så hjälps vi åt att förverkliga den.

Ingen skall vara ensam så hör av dig om du vill prata med någon.

28 mars 2021

Medlemsbrev 1 2021

GLAD PÅSK ÖNSKAR PROLIV VÄST!

Jobbiga tider med Covid virus, men vaccinet hägrar och alla kan snart mötas igen. Vi hoppas att komma i gång med vår vanliga verksamhet men fram till dess så blir det den digitala världen i kontakterna med medlemmarna.

Föreningen har som målsättning att skicka ordförandebrev ca en gång i månaden. Brevet går ut som mejl eller sms och som brev till de som inte har tillgång till digitala medel.