Coop Extra Säffle Blå butiken (1) Julkalender 2021 Ny samarbetspartner (1) Mustaschkampen 2021 Äntligen (2) Tack! Mustaschkamp Webbinarium - Cancerfonden God Jul Mustaschkampen Gott Nytt År Stort Tack (1) Diplom (1) We Want You ! Årets cancerforskare 2022 Uppvaktning AI vid diagnos av prostatacancer Fråga doktorn Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Miniutställning (1) Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening Äntligen (1) Mitt i City (1) Friskvården i Värmland Jubileum Snackcafé Snackcafé (1) Hemsidan Mustaschmatchen Heja på FBK Titta här! Förutsättningarna för allmän screening ? Julklappstips! Tack tjejer! Stort Tack! (1) Stort Tack! (2)

We Want You !

Swlpg6fz2bdujo9oeiab

Målet för i år är 1000 medlemmar och 1 000 000 kronor till Prostatacancerfonden!
Hur ska nu föreningen klara av dessa högt ställda mål? Det är där ni kommer in i bilden, medlemmar i föreningen och värmländska företagare. Alla ni kan hjälpa till på något sätt. Stort som smått. Köp våra Sverigelotter eller övriga produkter eller varför inte starta en insamling i din förening eller på ditt företag, det finns många goda exempel från 2021 där flera föreningar och företag gjort stora insatser när det gäller att bidra. Använd de kontakter som du redan har. Detta behövs för att besegra prostatacancern. Tänk på nästa generationers män och deras anhöriga.

Hör av er till PCF Värmland tfn: 072-2152696

Senast uppdaterad 03 januari 2022