Coop Extra Säffle Blå butiken (1) Julkalender 2021 Ny samarbetspartner (1) Mustaschkampen 2021 Äntligen (2) Tack! Mustaschkamp Webbinarium - Cancerfonden God Jul Mustaschkampen Gott Nytt År Stort Tack (1) Diplom (1) We Want You ! Årets cancerforskare 2022 Uppvaktning AI vid diagnos av prostatacancer Medlemsavgiften Fråga doktorn Skyltfönster (4) Titta in Äntligen! ICA Maxi Välsviken (1) Leva istället för att överleva Årsmöte 20220217 Friskvården i Värmland (1) Hedersplakett 2021 Sjukvård i din region Insamlade medel 2013-2021 Ny biopsimetod för prostata Håkans 10 år Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Miniutställning (1) Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening Äntligen (1) Mitt i City (1) Friskvården i Värmland Jubileum Snackcafé Snackcafé (1) Hemsidan Mustaschmatchen Heja på FBK Titta här! Förutsättningarna för allmän screening ? Julklappstips! Tack tjejer! Stort Tack! (1) Stort Tack! (2) Världscancerdagen 4 februari (1) Ökad precision i diagnostiken Skyltfönster (5) Friskis & Svettis Värmländsk studie Oscar Magnusson ICA maxi Stormarknad Bergvik 25/3 Påskfest Mustaschkampen 2022 Hamndagen Kristinehamn 7 maj Filipstadsmässan 7-8 maj Håkan söker 100 000 män! Viktigt ! Mickes sprint 21/5

Skyltfönster

20220119 123818