Coop Extra Säffle Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening

Ledig reklamplats

126403274 2780798455510426 3907111700675273290 N

Bilen parkerad vid OKQ8 Våxnäs Karlstad

Vi du/ni stödja vår förening? Vi har en reklamplats ledig på föreningens bil.
Intresserad?

Hör av dej till Håkan Florin tfn: 072-2152696 eller
pcfvarmland@yahoo.com

Företag som redan stödjer oss med bilreklam är:

Albér Fastigheter Karlstad
Beijer Byggmaterial Karlstad