Coop Extra Säffle Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening

Ishockeymatch

Hej, medlemmar och alla andra som bor i Sunne med omnejd. Kom till ishallen och se hockeymatchen mellan Sunne IK-Arvika HC på onsdag 5/12 kl.19. Våran föreningen finns på plats med försäljning/ insamling och information i cafeterian från kl.18. Alla är välkomna att bidra till mustaschkampen.

Senast uppdaterad 09 april 2020