We Want You ! Hedersplakett 2021 Insamlade medel 2013-2021 Håkans 10 år Stort tack Forshaga MC Glad Midsommar (1) Redo för nya äventyr Plötsligt kanske det händer? Prisras på hormonläkemedel Mustaschmilen-spring för varandra Ny studie om strålbehandling i Sverige Snackcafé 5/10 (1) Framtidens behandling ? PinkBlue i Munkfors Nytt insamlingsrekord EU-positiva till screening Nyhetsmorgon - tv4 (1) Hockeyallsvenskan 4/11 Musik i Mitt i City Carlstad Crusaders Föreläsning 24/11 FBK- Örebro 26/11 Regeringen om tidig upptäckt 30/11 BIK Karlskoga - Björklöven Vårt mål är 1 000 medlemmar God Jul & Gott Nytt År (1) Nytt År Skräddarsydd behandling Gör som Lars rösta på Håkan Screening OPT eller.. Värmländsk studie Mustaschkampen 2022 Håkan söker 100 000 män! Prostatagubben Mustaschkampens Ge-handel Cancergolfen Utställning (1) Utställning (2) Köp årets Julkalender Aktuella forskningsobjekt Männens kokbok Allmän screening-När då då ? Ny metod ska minska impotens Mustaschkampen 2022 (1) Karolinen Karlstad i blåljus Mitt i City (2) Pinkblue Weeks Heja Munkfors Café Haga Karlstad Boksläpp i Mitt i City Allmän screening? Nytt forskningsprojekt Väntetiderna måste minska! Önskerepris i Mitt i City Stort tack! 20 270:- Närmare en allmän screening EU kommissionen om allmän screening Färdplan cancer Glad Lucia Lovande forskning Kritik mot sjukvårdsregionerna Prostatacancerfonden (1) Världscancerdagen 4/2 Som en smart bomb PCF Värmland Årets eldsjälsfinalist 1 av 3 Efterlysning (1) ICA Maxi Bergvik (2) Regionernas blinda fläck

3 000 000:- till Prostatacancerfonden under åren 2013-2021 insamlade av PCF Värmland

20220405 152556

Prostatacancerfonden har som syfte att:

• Stödja svensk forskning och utveckling om prostatacancer.
  • Utveckla kompetensen hos vårdpersonal och patientföreträdare inom svensk prostatacancervård.
  • Genomföra opinionsbildande insatser i kampen mot prostatacancer.

Senast uppdaterad 05 april 2022