Coop Extra Säffle Blå butiken (1) Julkalender 2021 Ny samarbetspartner (1) Mustaschkampen 2021 Äntligen (2) Tack! Mustaschkamp Webbinarium - Cancerfonden God Jul Mustaschkampen Gott Nytt År Stort Tack (1) Diplom (1) We Want You ! Årets cancerforskare 2022 Uppvaktning AI vid diagnos av prostatacancer Medlemsavgiften Fråga doktorn Skyltfönster (4) Titta in Äntligen! ICA Maxi Välsviken (1) Leva istället för att överleva Årsmöte 20220217 Friskvården i Värmland (1) Hedersplakett 2021 Sjukvård i din region Insamlade medel 2013-2021 Ny biopsimetod för prostata Håkans 10 år Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Miniutställning (1) Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening Äntligen (1) Mitt i City (1) Friskvården i Värmland Jubileum Snackcafé Snackcafé (1) Hemsidan Mustaschmatchen Heja på FBK Titta här! Förutsättningarna för allmän screening ? Julklappstips! Tack tjejer! Stort Tack! (1) Stort Tack! (2) Världscancerdagen 4 februari (1) Ökad precision i diagnostiken Skyltfönster (5) Friskis & Svettis Värmländsk studie Oscar Magnusson ICA maxi Stormarknad Bergvik 25/3 Påskfest Mustaschkampen 2022 Hamndagen Kristinehamn 7 maj Filipstadsmässan 7-8 maj Håkan söker 100 000 män! Viktigt ! Mickes sprint 21/5

ICA Maxi Bergvik

20201010 093349

Lördagen den 24 oktober är föreningen återigen på plats vid utgångskassorna på ICA Maxi Bergvik.
Kom och hälsa på och ställ frågor om sjukdomen eller handla något och stötta föreningen, eller varför inte bli medlem i föreningen.
Obs.man behöver inte vara drabbad av sjukdomen för att vara medlem. Välkomna.

Senast uppdaterad 23 oktober 2020