We Want You ! Hedersplakett 2021 Insamlade medel 2013-2021 Håkans 10 år Stort tack Forshaga MC Glad Midsommar (1) Redo för nya äventyr Plötsligt kanske det händer? Prisras på hormonläkemedel Mustaschmilen-spring för varandra Ny studie om strålbehandling i Sverige Snackcafé 5/10 (1) Framtidens behandling ? PinkBlue i Munkfors Nytt insamlingsrekord EU-positiva till screening Nyhetsmorgon - tv4 (1) Hockeyallsvenskan 4/11 Musik i Mitt i City Carlstad Crusaders Föreläsning 24/11 FBK- Örebro 26/11 Regeringen om tidig upptäckt 30/11 BIK Karlskoga - Björklöven Vårt mål är 1 000 medlemmar God Jul & Gott Nytt År (1) Nytt År Skräddarsydd behandling Gör som Lars rösta på Håkan Screening OPT eller.. Värmländsk studie Mustaschkampen 2022 Håkan söker 100 000 män! Prostatagubben Mustaschkampens Ge-handel Cancergolfen Utställning (1) Utställning (2) Köp årets Julkalender Aktuella forskningsobjekt Männens kokbok Allmän screening-När då då ? Ny metod ska minska impotens Mustaschkampen 2022 (1) Karolinen Karlstad i blåljus Mitt i City (2) Pinkblue Weeks Heja Munkfors Café Haga Karlstad Boksläpp i Mitt i City Allmän screening? Nytt forskningsprojekt Väntetiderna måste minska! Önskerepris i Mitt i City Stort tack! 20 270:- Närmare en allmän screening EU kommissionen om allmän screening Färdplan cancer Glad Lucia Lovande forskning Kritik mot sjukvårdsregionerna Prostatacancerfonden (1) Världscancerdagen 4/2 Som en smart bomb PCF Värmland Årets eldsjälsfinalist 1 av 3 Efterlysning (1) ICA Maxi Bergvik (2) Regionernas blinda fläck

Hedersplakett 2021

20220315 132049

Håkan och Ann-Sophie

Hedersplaketten delas ut till den eller de som gjort något speciellt för föreningen under året och för år 2021
tilldelas den Ann-Sophie Redfern på Mitt i City med motiveringen:
"Genom sitt idérika och entusiastiska engagemang som gett intresseorganisationer/ideella föreningar förtjänstfullt utrymme att bredda sin verksamhet".

Tidigare vinnare kan ses under verksamhet/hedersplakett.

Är det kanske DU som får ett besök nästa gång?

Senast uppdaterad 16 mars 2022