Coop Extra Säffle Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Miniutställning (1) Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening Snackcafé Äntligen (1) Mitt i City (1)

Hedersplakett 2020

193651672 2919970351593235 2635677995713465451 N

Jerry Magnusson

Jerry Magnusson har tilldelats Prostatacancerföreningen Värmlands hedersplakett 2020 för att ha värvat 40 stycken medlemmar till föreningen.

Senast uppdaterad 01 juni 2021