Coop Extra Säffle Blå butiken (1) Julkalender 2021 Ny samarbetspartner (1) Mustaschkampen 2021 Äntligen (2) Tack! Mustaschkamp Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Miniutställning (1) Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening Äntligen (1) Mitt i City (1) Friskvården i Värmland Jubileum Snackcafé Snackcafé (1) Hemsidan Mustaschmatchen Heja på FBK

Äntligen

Safflemannen Bred 670

Tema: Kost och Motion

Nu har föreningen öppnat vårt snackcafé igen efter 1,5 års långt uppehåll. En möjlighet för dej som är medlem att träffa andra som också är drabbade av prostatacancer, om man vill kan man delge andra och berätta om sin egen situation, vilka olika behandlingsmetoder som använts, eventuell medicinering och läckage t.ex.
P.g.a rådande pandemi förutsätter vi att ni är dubbelvaccinerade om ni kommer.
Vi har naturligtvis tystnadsplikt, det som sägs i rummet stannar i rummet.

Nästa träff onsdag 6 oktober kl 18.00 i vår lokal (entréplan) på Karolinen i Karlstad.
Tema: Kost och Motion

Hjärtligt välkomna nya och"gamla" önskar Nils-Åke och Kjell/Prostatacancerföreningen Värmland
Föreningen bjuder på kaffe och smörgås

Kontakt: Nils-Åke Bergqvist tfn: 076-1025049