Coop Extra Säffle Blå butiken (1) Julkalender 2021 Medlemantalet Påminnelse Nyhetsmorgon TV 4 Blåljus Husbilslandet 2020-års insamling Diplom Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter Alla hjärtans dag David & Erik Glad Påsk Waynes´s Coffee Håkan en vinnare Valborg Äntligen Miniutställning (1) Cranabs timmergrip Skyltfönster nr: 4 Gamla stenbron Skyltfönster nr: 3 Budgivning Stora Coop Bergvik Helmia Bil AB Utställning OKQ8 Bingolottos Julkalender Egenföretagare? Skyltfönster (1) ICA Maxi Bergvik (1) Skyltfönster (2) ICA maxi Välsviken ICA Maxi Bergvik Forskningsprojekt September Wayne´s Coffee 100 trappsteg Nyhet P4 Värmlands intervju med Maria (Mia) Lewin Lund 2019-års kontaktsjuksköterska Mitt i City Inställt snackcafé Värdecheck ÅRSMÖTE GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 1:- / kund Öppen föreläsning Företagare? Ge oss ett bud ! Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet" Blå butiken Skyltfönster Uteblivet Månadsbrev? Välgörenhetskonsert! Biffen & Jönsson Second opinion Bilreklam Expressen Inbjudan till föreläsning-Cancerfonden NWT FBK Stort tack Gåvobrev Årets musikevenemang På gång just nu Uppmaning från er vårdgivare Ny samarbetspartner Världscancerdagen 4 februari ÅRSMÖTE (1) God fortsättning på det nya året Ishockeymatch Årets Mustaschkamp Mustaschkampen 2018 Bingolottos Julkalender 2018 Stora torget Karlstad 22/9 kl.12 Böcker Nytt medlemsrekord Välkommet besked Cosy corner Blå kokboken Takbox QR-kod Stort grattis 500 000:- Fysisk aktivitet Blå rondellen ICA Maxi Välsviken 12/11 Viktigt meddelande Julkalender Nya sponsorer Skogsgripen Ledig reklamplats Julhälsning Skyltfönster (3) Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Prostatacancerfonden Hedersutmärkelse 2020 Bryngfjordens GK Hedersplakett 2020 Glad Midsommar Screening Äntligen (1) Mitt i City (1) Friskvården i Värmland Jubileum Snackcafé Snackcafé (1) Hemsidan

Aktuella bud på auktionen "Blå galleriet"

1."Svarthakedopping"/Bibbi M.T. Evermark 1800:- 2. "I am stronger than i am broken"/Sara Persson 500:- 3. "Bockande häst"/Thomas Christensen 4000:- 4. "I november är vi alla bröder" a. Fröding 500:- b. Ferlin 600:- 5. "Vägen till berget"/ Krister Körner 2500:- Bud uppdaterade 2019-11-10 OBS. Tavlorna är nu flyttade från "Mitt i City" till "King Creole Café & Shop" i Haga-Karlstad. Klicka här för att se de fina tavlorna

Senast uppdaterad 04 april 2020