Dags för vår tredje snackpromenad i Pålsjöskog för våra medlemmar, intresserade och närstående.

Tredje snackpromenaden blir i Helsingborg 30 september kl 14.  Vi träffas på parkeringsplatsen snett emot krematoriet. Anmäl antal deltagare och ditt telefonnummer till Karin karinbol@telia.com senast den 29 september kl 15

Vi startar hösten med att erbjuda våra medlemmar, närstående och presumtiva medlemmar en snackpromenad. Syftet är tvåfaldig, dels träffa andra människor dels prata med folk i samma situation. Vi börjar med tre förslag som leds av någon i styrelsen. Sen ser vi gärna att ni medlemmar vill visa upp era smultronställen. Vid planeringen försöker vi tänka på tillgång till toa och att promenaden inte blir för svår. Kanske en kortare inledande promenad, sen en kafferast och därefter en lite längre promenad för de som vill. Alla skall kunna delta. Vi bjuder på fika, ange om du har något önskemål.

Första snackpromenaden var i Landskrona 16 september kl 14. Citadellet och de fantastiska koloniträdgårdarna fick vi se.

Andra snackpromenaden var i Ängelholm 23 september kl 14.  Vi träffades på parkeringen vid hembygdsparken. Här fick vi promenera efter Rönneå och besöka hembygdsparken.

Senast uppdaterad 25 september 2020