SNACKCAFÉ 5. NOVEMBER

Vi fortsätter med ett nytt snackcafé den 5. november 2020 i Bräkne - Hoby, i Bygdegården. Start som vanligt klockan 1830, med slut klockan 2030.
Det är en mycket användarvänlig lokal som medger spridning av deltagare så vi med god marginal håller avstånd.

Tjejerna på Alfreds Café fixar fikat som vanligt, alltid med ett säkert avstånd!

Ring på nummer 0708-564200, om du vill delta! Du kan även eposta till: kontakt@viktorblekinge.se
Då kan vi förbereda för fika och dukning så vi håller avstånd!

Vi kan med säkerhet vara upp till 40 medlemmar vid dessa tillfällen.

Välkommen önskar

Alfreds

Senast uppdaterad 13 september 2020

27 oktober 2020

SWISHA PÅ 123 346 32 88

DU kan hjälpa oss att bekämpa prostatacancer genom att delta i MUSTASCHKAMPEN. DU gör det enklast genom att SWISHA på 123 346 32 88 eller göra en inbetalning på vårt bankgiro 5140-7344.

Vi liksom alla andra föreningar befinner oss i en situation där vi har svårt att genomföra våra aktiviteter. Vi finns redan inom en riskzon och vill naturligtvis inte "ta" en sjukdom till. Cancer är en farsot som vi alla behöver bidra till att kunna få bort ur vårt samhälle, eller i alla fall kunna leva ett liv med en kronisk sjukdom utan risk att avlida i förtid. Nu är det viktigt att DU är en av de som är med oss i kampen!

Mustaschkampen 2020
13 september 2020

Lite nytt från läkarvetenskapen.

Hej! Klicka på länken och läs lite om de senaste rönen om prostatacancer och dess vård.

21 mars 2020

COVID - information

Hej, Prostatacancerförbundet har tagit fram en skrivelse som förklarar hur Coronaepidemin påverkar vården för prostatacancerpatienter. Dela gärna denna information inom respektive patientförening. "Klicka" och fortsätt läs!