Hej Bästa medlem och närstående!

Nytt år igen och God fortsättning!

Tillsammans mot ljuset!

Året rullar på, redan har det passerat drygt åtta dygn av 2021.
Ljuset i tunneln kan nu skymtas, även om det tar tid innan vi är helt upplysta av solen, ljuset och en "ny tid".
Vi vet att nu finns vaccin i Sverige och många har redan fått sin första injektion.
Snart är det din och min tur att få en injektion!
Det är viktigt för oss alla, att nu ta vara på möjligheten att i största möjliga utsträckning få bort denna pandemi!
Vi behöver varandra, vi behöver få träffas och umgås, vi behöver den sociala kontakten.

MEN, HÅLL AVSTÅND, HÅLL UT, HÅLL I OCH HÅLL IHOP!

Ta inga risker, just nu är spridningen i Blekinge värst av alla områden i Sverige. Nu är det ytterst viktigt att vi inte träffar någon som vi inte träffar dagligen i familjen. Res inte!
Följ all viktiga råd och använd ditt sunda förnuft!
Då kommer vi snart att åter kunna mötas, grilla, resa och kramas!

OBS! Ny epostadress till Prostatacancerföreningen Viktor
viktorblekinge@gmail.com