Mustaschkampens julkampanj

Nu är Mustaschkampens huvudmånad förbi men kampen mot prostatacancer fortsätter. I december månad fokuserar vi på årets julkampanj. Vi är oerhört glada och tacksamma för det fantastiska stödet vi får från både företag och privatpersoner.

Julkampanj 2020

För företag som vill ge en julgåva på minst 5 000 kronor erbjuder vi ett paket innehållande ett juldiplom, julbanners i flera format samt publicering av företagsnamnet på Mustaschkampens hemsida.

Här kan du läsa mer och bidra med en julgåva från ditt företag

Som privatperson kan du givetvis också vara med och bidra. Du kan exempelvis:

• Swisha ett bidrag till 90 010 17.
  • Köp en julklapp via vår webbshop. Vi har exempelvis armband, strumpor och kokböcker.
  • Starta en egen insamling via vår hemsida eller Facebook.

Senast uppdaterad 01 december 2020