Ny metod för att diagnosticera spridd prostatacancer Mustaschkampgolfen 2021 Cykling i kampen mot prostatacancer Lotterimiljoner trots pandemin Avgörande pilotprojekt i Skåne Två värmländska pristagare Erfaren mångsysslare i ny roll Stefan Sauk om sin prostatacancer Dags för Eldsjälsgalan - som i år kommer direktsändas Per-Anders Nygård - ny kampanjledare Mustaschkampen Widforss' fina butikskampanj resulterade i över 227 000 kronor Rekordhögt stöd till forskning och utveckling Hjärtligt bidrag från ideell förening Olov Berggren - ny generalsekreterare "Sluta försumma prostatacancerpatienterna" Vilken effekt har olika läkemedel? Studerar fetma i relation till prostatacancer Mustaschkampens julkampanj Utvecklar och testar nya behandlingsmetoder Cykling mot prostatacancer Mer exakt och tillförlitlig diagnosmetod Nytt obeprövat sätt att behandla cancer Vill förbättra uppföljningen av aktiv monitorering Varför bildas metastaser i skelettet? Stöd för sexuell rehabilitering Potensläkemedlet Caverject slut i lager Forskar inom strålbehandling Datumlotteriet 2020 Fantastiska hederspristagare Coronapandemin Rekordbelopp från Värmland Ride Against Cancer Tio miljoner - forskning Eldsjälsgalan 2020 Salming, Sauk och Svenningsson – och den gemensamma nämnaren Dubblerat belopp till forskning och utveckling Aftonbladets granskning av prostatacancervården 50 000 kronor från Stiftelsen Bifrostbågen Coop – ny som huvudpartner Varför blir prostatacancer aggressiv? Ny kampanjsida för Mustaschkampen Ny bok om sex och samliv Världens näst bästa kokbok Miljonbelopp till Prostata- och bröstcancerförbunden Ny lokal i Boden Seminarium i Almedalen Ny reportageserie i DN Mc-kortege gav över 110 000 kronor Tre lyckliga hederspristagare Minskade biverkningar och effektivare behandling? Blå kokboken II till final Rekordhögt belopp till forskning Invigning av Prostatacancercentrum Butikskampanj gav över en halv miljon kronor Favorit i repris

Mustaschkampens julkampanj

Nu är Mustaschkampens huvudmånad förbi men kampen mot prostatacancer fortsätter. I december månad fokuserar vi på årets julkampanj. Vi är oerhört glada och tacksamma för det fantastiska stödet vi får från både företag och privatpersoner.

Julkampanj 2020

För företag som vill ge en julgåva på minst 5 000 kronor erbjuder vi ett paket innehållande ett juldiplom, julbanners i flera format samt publicering av företagsnamnet på Mustaschkampens hemsida.

Här kan du läsa mer och bidra med en julgåva från ditt företag

Som privatperson kan du givetvis också vara med och bidra. Du kan exempelvis:

• Swisha ett bidrag till 90 010 17.
  • Köp en julklapp via vår webbshop. Vi har exempelvis armband, strumpor och kokböcker.
  • Starta en egen insamling via vår hemsida eller Facebook.

Senast uppdaterad 01 december 2020